Simplicity Always Wins

Blog on Besomebody's podcast hosted by Kash Sheikh with guest Andrea Diquez, Media, Entertainment, #PQCBlog

Simplicity always Wins

well well well, finally came to some topic worth writing for, after listening to a funtabulous Podcast hosted by Besomebody, Inc. and BSB Group International Founder and CEO, Kash Shaikh.


Episode Name: Creativity Will Never Die - Andrea Diquez, CEO of Saatchi & Saatchi NY, She talked about various things...




Creativity Will Never Die - Andrea Diquez, CEO of Saatchi & Saatchi NY


Andrea Diquez, being the CEO of world's renowned Advertising Company, appeared in a simpler and positive manner. Her voice was calm and authoritative like a true Leader. Her exposure was so broad because of being nearest to the real world. and she emphasis on being yourself like a true rebel on one side and also provided a frame where being different adds value to the creative world either. Listening to you was great Andrea, I admired u a lot and also I am sorry to hear about your loss too. (May her Soul Rest in Peace).


Furthermore, Kash's and yours line of thinking was matching a lot in various viewpoints.


  • Weather it be cause marketing implementation.
  • Brand raising their voice for people rather than being neutral and keeping silence in on going scenarios globally.
  • Adding value to the Clients Business by understanding their Backgrounds and providing your skills with taking ownership as strategic business partners.


There were various thing you guys talked about i won't repeat that, what ever you said was simple, creative, true and successful in nature.

Now I would like to share few examples from Pakistan, what happened here with brands.






Lifebuoy Advertisement

Lifebuoy, a Unilever Brand aired this advertisement during pandemic, which stated use any soap and wash your hands, because lives matter more to the brand. A heart winning statement.


On the other hand:


Vital Tea Advertisement

We also have brands like Vital Tea where they manipulate the situations for their temporary sales and emphasis on Prayers rather than law enforcement and guiding traditional norms cultural heritage.


Frequency of these adds is hilarious on almost every channel, and masses are digesting these just like the mix you talked about, Sophia Vergara ;)

Would love to hear from you soon again. Andrea, you deserved to be where you are...

And Kash Shaikh, Brother your website is doing good Job. Keep it Up




   

Traducido al español...

La simplicidad siempre gana

bien bien bien, finalmente llegué a un tema por el que valía la pena escribir, después de escuchar un podcast funtabuloso presentado por Besomebody, Inc. y el Fundador y CEO de BSB Group International, Kash Shaikh.


Nombre del episodio: La creatividad nunca morirá - Andrea Diquez, CEO de Saatchi & Saatchi NY, habló sobre varias cosas ...


La creatividad nunca morirá - Andrea Diquez, CEO de Saatchi & Saatchi NY

Andrea Diquez, siendo el CEO de la reconocida Compañía de Publicidad del mundo, apareció de una manera más simple y positiva. su voz era tranquila y autoritaria como un verdadero líder. Su exposición fue tan amplia por estar más cerca del mundo real. y ella hizo hincapié en ser uno mismo como un verdadero rebelde por un lado y también proporcionó un marco donde ser diferente agrega valor al mundo creativo. escucharte fue genial Andrea, te admiré mucho y también lamento mucho saber de tu pérdida. (Quizás su alma descanse en paz).


Además, la línea de pensamiento de Kash y la suya coincidía mucho en varios puntos de vista.

  • El tiempo se debe a la implementación del marketing.
  • Brand elevando su voz para las personas en lugar de ser neutrales y guardar silencio en los escenarios actuales a nivel mundial.
  • Agregar valor al negocio de los clientes al comprender sus antecedentes y proporcionar sus habilidades para tomar posesión como socios comerciales estratégicos.
Habían varias cosas de las que hablaron, no lo repetiré, lo que dijiste fue simple, creativo, verdadero y exitoso.

Ahora me gustaría compartir algunos ejemplos de Pakistán, lo que sucedió aquí con las marcas.


 Lifebuoy, una marca de Unilever transmitió este anuncio durante una pandemia, que decía usar jabón y lavarse las manos, porque las vidas son más importantes para la marca. Una declaración ganadora del corazón.


También tenemos marcas como Vital Tea, donde manipulan las situaciones para sus ventas temporales y hacen hincapié en las oraciones en lugar de hacer cumplir la ley y guiar las normas tradicionales del patrimonio cultural.




La frecuencia de estas adiciones es graciosa en casi todos los canales, y las masas las digieren como la mezcla de la que hablaste, Sophia Vergara;)


Me encantaría saber de usted pronto otra vez. Andrea, merecías estar donde estás ...


Y Kash Shaikh, hermano, su sitio web está haciendo un buen trabajo. Seguid así








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